افضل سوق للعملات الرقمية


المحرر موضوع: افضل سوق للعملات الرقمية  (زيارة 163 مرات)

0 الأعضاء و 1 ضيف يشاهدون هذا الموضوع.

غير متصل kmalramisamer

  • عضو فعال جدا
  • ***
  • مشاركة: 948
  • منتديات عنكاوا
    • مشاهدة الملف الشخصي
افضل سوق للعملات الرقمية
« في: 21:14 08/05/2019 »

اختارت Cryptoxygen ، وهي شركة ناشئة في عام 2019 ، تدمج التشفير والمحفظة في علامة تجارية إلكترونية شهيرة Thomson Computing من فرنسا ، وعلامات OXY2 ، دفع الرموز المميزة على الهواء مباشرة من خلال منصة SistemKoin المعترف بها عالميًا.

ابتداءً من 23 أبريل 2019 ، تقدم Sistemkoin إلى رموز OXY2 العامة بتكلفة 0،18 دولار أمريكي لكل وحدة بمبالغ غير محدودة.

إيرينا دويسمبيكوفا @ إطلاق سيستيمكون - رويترز

"في الواقع ، قررنا إطلاق منتجنا على Sistemkoin استنادًا إلى تقييم مستخدم السوق وتقييمه المتوافق مع وجود ومرافق Sistemkoin" التي عبرت عنها Irina Duisimbekova - "لقد استفدنا كثيرًا من خبرتهم وسهولة القيام به لمعالجة القائمة

SistemKoin ، مرحلة لامركزية متعددة التجارة عززت مهامها في تركيا مع نشر العديد من العملات المشفرة و IEO.

لدى المنظمة اليوم أكثر من 300 ألف عميل مسجل مع ضمان وتأمين عملاء كل يوم من 7 إلى 8 آلاف وأكثر من 100 مليون دولار يوميًا.



كرس مديره ، السيد تولجهان كولبان ، مرحلته لإرسال مشاريع استثنائية مع توقع دعم إمكانية الإدراك والاقتراب من خلال كبار المشترين من الشركات والمؤسسات.

"Cryptoxygen هو واحد من التعهد الواعد مع زملائهم من الخبراء والتعليم ، وأنا على ثقة جادة في أن هذا التعاون سيحقق أهداف المشاريع ويخدم المتخصصين الماليين لأطول فترة ممكنة" - يقول السيد Tolgahan Colpan حول الرموز Cryptoxygen ، عرضت -datas الملعب قدمنا ​​لعملائنا جاذبية هذه العلاقة مع علامة تجارية فرنسية يمكن التحقق منها ، على سبيل المثال ، طومسون الحوسبة حيث سيتم عرض الرموز في جميع أنحاء العالم من خلال عروض لوحة الصفر ".



"يتوقع Cryptoxygen أن يتم تسجيله على عدة مراحل ومنصات أخرى خلال نصف عام" بما في ذلك Alexandre Katrangi ، أحد الشركاءCryptoxygen ، "ولدينا اجتماع مجلس إدارة متسق مع Stephan Francais ، شريكنا الذي يعتني بـ Thomson Computing لزيادة القرب الرسمي من رموز OXY2 على جميع عناصر طومسون للحوسبة في أول يونيو 2019 في جميع أنحاء العالم "

تلتزم شركة Thomson Computing التي كان يعتمد عليها بشكل ملحوظ #technologyforall بالدخول في blockchain مع #cryptomoneyforall كمكون من مكونات حملتها لإتاحة الوصول إلى الابتكار أينما كان للجميع.

تم منح ستيفان فرانسيس مالكها ورئيسها لقب "رائد الأعمال في العام" في عام 2018 وتمت تسميتهما باسم "Gallic Steve Jobs" من قبل الوسائط العالمية في إشارة إلى رؤيتها لمنح العالم ابتكارات معقولة وبسيطة وسريعة ...



المزيد لمتابعة في عام 2019 مع Cryptoxygen وفكرة فريدة من نوعها ...

www.cryptoxygen.io

للوصول إلى Cryptoxygen IEO ، تفضل بزيارة: https://sistemkoin.com/#/ieo

Cryptoxygen tokens going live on SistemKoin!

London, 24th of April 2019 - by Mark Philipps
Cryptoxygen, the 2019 startup integrating crypto and wallet into an iconic electronic brand Thomson Computing from France and its OXY2 tokens had chosen to push its tokens live through a globally acknowledged platform SistemKoin. 
Commencement from 23rd of April 2019, Sistemkoin offers to public OXY2 tokens at the cost of 0,18 USD per unit with unlimited amounts
Irina Duisimbekova @SistemKoin Launch - Reuters
"Actually, we decided to launch our product on Sistemkoin based on our benchmark and market user assessment aligned with Sistemkoin presence and facilities" expressed Irina Duisimbekova  - "and we highly benefited from their experience and ease of doing to process the listing
SistemKoin, a multi-trade decentralized stage boosted its tasks in Turkey with the posting of a numerous crypto currencies and IEO. 
The organization has today more than 300k enrolled clients with affirmed and ensured every day clients of 7k-8k and in excess of 100 million USD day by day exchange volume. 



His Director, Mr. Tolgahan Colpan devoted his stage to the dispatch of exceptional ventures with the expect to support the perceivability and nearness through its substantial corporate and institutional purchasers. 


"Cryptoxygen is one of the promising undertaking with their expert and educational colleagues, I earnestly trust that this collaboration will prompt accomplish ventures objectives and serve its financial specialists as long as possible" - says Mr. Tolgahan Colpan about Cryptoxygen tokens, "the Cryptoxygen's pre-datas pitch we gave to our customers featured the attractivity of this relationship with a verifiable French brand, for example, Thomson Computing where the tokens would be shown all around the globe through the offers of scratch pad".



"Cryptoxygen expects to be registered on a few stages and other platforms inside a half year" included Alexandre Katrangi, one of the partner @Cryptoxygen, "and we have consistent Board meeting with Stephan Francais, our partner who's taking care of Thomson Computing to boost the official nearness of OXY2 tokens on all Thomson Computing items on the first June 2019 around the world
Thomson Computing which jingle has dependably been #technologyforall commits itself to go into the blockchain with #cryptomoneyforall as a component of its drive to give access to innovation wherever to everyone. 
Stephan Francais its proprietor and President had been granted the title of " Entrepreneur of the Year" in 2018 and nicknamed "the Gallic Steve Jobs" by the global medias in reference to its vision to give the world with simple quick access reasonable innovations. . 



More to follow in 2019 with Cryptoxygen and their one of a kind idea. . 
www.cryptoxygen.io
To access to Cryptoxygen IEO, visit : https://sistemkoin.com/#/ieo





#irinaduisimbekova #alexandrekatrangi #stephanfrancais #teambahrain #teamsaudiarabia #estonia #france